quarta-feira, 8 de setembro de 2010

Miley fala de Confiança

Miley Cyrus is worried people will sell her out to the media: 'I’m always thinking, ‘Are you going to tell my secrets? It’s tough. When I was younger, I would trust everyone and I’d tell anyone my life story in a heartbeat. I find it very hard to trust people now. I definitely protect myself a little more.

When people do sweet things for me, I start to think things like, ‘OK, what do you want? Are you doing this because you love me or because you need something?’ I’m a little hard. But that’s just the way my life is.. I want to be a role model and have people look up to me, but this also doesn’t mean that I am not going to live the way that I want to live,” she said last month. I’m going to grow up at some point, and I’ve been always honest about that.'

By: Oceanup
Tradução:
Miley Cyrus está preocupado com as pessoas vão vendê-la para a mídia: "Eu estou sempre pensando, 'Você vai contar meus segredos? Está duro. Quando eu era jovem, eu iria confiar em todos e eu diria a alguém minha história de vida num piscar de olhos. Acho que é muito difícil confiar nas pessoas hoje. Eu definitivamente me proteger um pouco mais.

Quando as pessoas fazem coisas boas para mim, eu começo a pensar coisas como, 'OK, o que você quer? Você está fazendo isso porque você me ama, ou porque você precisa de algo? "Eu sou um pouco duro. Mas isso é apenas a maneira que minha vida é .. Eu quero ser um modelo e que as pessoas olham para mim, mas isso também não significa que não vou viver do jeito que eu quero viver ", disse no mês passado. Eu vou crescer em algum ponto, e eu fui sempre honesto quanto a isso. '

By: Google tradutor

Nenhum comentário:

Postar um comentário